Minggu, 08 November 2015

Universes selari dan Kesihatan

Universes selari dan Kesihatan

Saya telah meneliti dan mengkaji kesan alam semesta selari kepada kesihatan pelanggan saya. Saya telah dibawa ke usaha ini dengan kerja-kerja di Universiti Princeton kepada teori membran, yang memerlukan 11 dimensi realiti untuk menyelesaikan ketunggalan matematik sedia ada antara mekanik kuantum dan teori umum Einstein relativiti. Ia telah lama menjadi perdebatan orang metafizik bahawa kita hidup di 11 alam semesta selari pada masa yang sama. Baru-baru ini, saya telah menggunakan konsep alam semesta selari dalam menyelesaikan isu-isu ketagihan yang dihadapi dalam kerja-kerja pembersihan jauh saya.

Dalam kerja-kerja pembersihan sesi peribadi saya, saya diterokai hayat selari seorang individu dalam usaha untuk membantu mereka dengan masalah dan isu yang dihadapi mereka dalam hidup ini. Dalam melakukan kerja-kerja ini, saya mendapati bahawa dalam hayat selari, yang pelanggan telah membawa, terdapat hayat amat berbeza daripada hayatnya saya telah berurusan dengan yang saya panggil nombor seumur hidup satu. Sebahagian mereka realiti selari, pelanggan sudah mati. Dalam kehidupan-kehidupan lampau mereka setelah menjalani kehidupan jenayah, dan dalam beberapa, pelanggan berjaya dan bahagia. Menggunakan kesedaran meta, yang menghubungkan semua hayat yang sama, saya dapat membersihkan isu-isu yang pelanggan berpengalaman dalam jumlah hayat seseorang yang berasal dari realiti selari lain. Dalam menggunakan alam semesta selari dengan cara ini, ia adalah sama dengan penjelasan tenaga yang datang dari kehidupan yang lalu.

Sejak penjumlahan bersepadu program kepada pelanggan bawah sedar cakera keras maya menentukan yang pelanggan adalah, tingkah laku mereka, perasaan mereka, dan bagaimana mereka bertindak balas terhadap kehidupan, ia adalah penting untuk menghilangkan program negatif dan reprogram cakera keras maya dengan program-program yang positif. Sejak fungsi memaksa negatif meletakkan tenaga negatif ke dalam minda bawah sedar yang menghalang aliran tenaga kehidupan tenaga kepada masyarakat sel badan dan juga memasang dan menyokong program-program negatif ke atas cakera keras maya bawah sedar, ia adalah jelas bahawa semua tenaga negatif dalam bilangan kehidupan seseorang bawah sedar perlu dibersihkan sebelum anda berkesan boleh mengubah Syarikat cakera keras bawah sedar.

Dari kerja saya, ternyata bahawa tenaga negatif dalam hayat selari menjadi sebahagian daripada fungsi memaksa negatif yang menyebabkan penyakit pada pelanggan nombor seumur hidup satu. Oleh itu, tenaga negatif yang datang dari hayat selari mesti dibersihkan seperti fungsi memaksa negatif jumlah hayat seseorang kerana tenaga negatif yang selari juga memasang dan menyokong program-program negatif ke atas cakera keras bawah sedar dan menyumbang kepada menyekat usul kehidupan kuasa tenaga kepada masyarakat sel badan, yang boleh memudaratkan kesihatan fizikal.

Dalam kerja-kerja saya setakat ini, memandangkan hayat selari sebagai sebahagian daripada negatif memaksa fungsi, dan penjelasan ini bersama-sama dengan negatif biasa fungsi jumlah hayat seseorang memaksa, banyak menambah kepada keberkesanan penjelasan dan pemulihan muktamad seumur hidup biasa untuk nombor satu. Oleh itu, saya telah mula sekarang untuk menggunakan kewujudan alam semesta selari, yang sebenarnya realiti selari atau dimensi yang pelanggan kini hidup, untuk lebih benar-benar jelas dan lebih berkesan reprogram cakera keras bawah sedar supaya pelanggan amat membantu dalam mencapai kelegaan. Nampaknya menambah fungsi memaksa negatif realiti selari dengan orang-orang nombor satu seumur hidup adalah cara yang sangat berkesan dan berkuasa untuk membantu pelanggan mencapai stasis mental, emosi, fizikal dan rohani lebih cepat.

Adakah ini bermakna bahawa bukan menunggu untuk tenaga negatif menggiring bola ke dalam beberapa kehidupan seseorang bawah sedar dari realiti yang sama, kita keluar dan peganglah pada sumbernya dalam dimensi yang selari dan membawanya terus ke dalam lapisan yang sedia ada kesedaran kita penjelasan. Kita boleh membersihkan tenaga negatif selari bersama-sama dengan tenaga negatif yang lain di bawah sedar jumlah seumur hidup seseorang. Ini mempunyai potensi untuk mengurangkan bilangan sesi yang diperlukan untuk membersihkan pelanggan dengan melepaskan semua tenaga negatif pada satu masa pada lapisan kesedaran yang diterokai. Teknik ini boleh menjadi satu kejayaan besar dalam hipnoterapi menyediakan tambahan yang sangat baik untuk beg alat hypnotherapist untuk membersihkan tenaga negatif.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar