Minggu, 08 November 2015

Ambil Kawalan Kebahagiaan Anda Dengan Pemulihan Bach Bunga

Ambil Kawalan Kebahagiaan Anda Dengan Pemulihan Bach Bunga

Ia seolah-olah sukar untuk memahami bagaimana kita masuk ke dalam keadaan tertentu. Life mungkin kelihatan tidak adil atau kita merasakan kebahagiaan yang kita layak melarikan diri kita.

Masalahnya sering terletak dalam usaha untuk mengawal alam sekitar kita - tempat kita tinggal dan rakyat kita hidup dengan - dan bukannya mengawal perasaan kita. Ini tidak berfungsi dan hanya menambah kepada perasaan tidak puas hati dan rasa tidak puas hati. Jika kita sentiasa bertindak balas kepada perkara-perkara yang berlaku dalam fesyen spontan kita melepaskan kawalan. Peristiwa berasa terlalu besar untuk diuruskan dan kita merasa tidak berdaya. Ini adalah di mana remedi datang. Pemulihan Bach Flower membantu kita untuk mengawal perasaan kita. Dengan berbuat demikian, mereka memberi kita kebebasan dari rakyat dan situasi yang menyebabkan kita masalah

Dengan mengambil bertanggungjawab bagi cara kita merasa, dan bukannya menjadi lebih prihatin dengan orang-orang di sekeliling kita, kita bertindak balas terhadap up hidup dan turun dengan kawalan benar dan kecerdasan.

Terdapat 38 remedi dan setiap satu sepadan dengan keadaan yang berbeza emosi negatif. Ubat yang membawa anda dari keadaan negatif kepada yang positif dengan perlahan-lahan mengeluarkan tersumbat dan membolehkan penyembuhan emosi untuk mengambil tempat. Pekerjaan pertama anda adalah untuk mengenal pasti perasaan negatif anda dan pilih ubat yang sama untuk meletakkan anda kembali seimbang.

Beberapa contoh negeri negatif yang boleh seimbang dengan remedi:

kurang keyakinan
ketakutan dan kebimbangan
kemarahan dan kebencian
diri kasihan
bersalah
kekurangan ketegasan
yang dengan mudah membawa
putus asa dan putus asa
kurangnya motivasi
cemburu
panik
kesedihan
sabar
sikap tidak bertoleransi
keletihan
kebimbangan
perasaan terharu
rindu
kesepian
miskin imej diri
terdesak
bimbang
kejutan
sikap tidak peduli
pandangan tegar
sikap tidak bertoleransi
kesukaran dengan perubahan
mengatasi
dan banyak, banyak lagi!

Dr Bach mencipta satu sistem penyembuhan benar-benar holistik. Remedi memperbaiki hidup anda pada setiap peringkat - dari segi emosi, mental, fizikal dan rohani.

Sistem ini berfungsi dengan ringkas. Dengan cara menyangka cara yang anda fikirkan, anda mengubah cara yang anda rasa. Dengan mengubah cara yang anda rasa, anda meningkatkan perasaan anda kesejahteraan. Meningkatkan perasaan anda kesejahteraan akhirnya meningkatkan health.They anda tidak mempunyai kesan sampingan dan selamat untuk seisi keluarga termasuk bayi kecil dan orang tua kerana mereka bertindak dalam apa-apa cara yang lembut.

Seperti yang anda mengupas jauh lapisan negatif anda mula berasa mengawal emosi anda. Apa yang anda mencapai rasa yang kuat ketenangan jiwa, kegembiraan dan kasih sayang. Kebahagiaan anda adalah dalam kawalan anda!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar