Minggu, 08 November 2015

Sesetengah Aloe Vera Menggunakan luar biasa

Sesetengah Aloe Vera Menggunakan luar biasa

Terdapat beberapa Aloe Vera menggunakan yang lebih atau kurang jelas, seperti dalam penjagaan kulit - mungkin terutamanya dari segi memohon kepada luka terbakar. Tidak apa-apa telah Aloe Vera lama dikenali sebagai Loji Burns!

My bertujuan sini adalah untuk memberi tumpuan kepada beberapa kegunaan yang lebih luar biasa dan menunjukkan dengan cara ini serba boleh yang besar Aloe ini. Saya akan merujuk kepada seluruh Aloe Barbadensis Miller - satu-satunya 'benar' Aloe.

Untuk sementara terdapat lebih 200 spesis Aloe, mungkin hanya empat atau lima mempunyai ciri-ciri perubatan dan daripada ini yang Barbadensis Miller adalah yang paling kuat dan ia semata-mata berhak untuk dikenali sebagai Aloe Vera.

Saya telah belajar tentang kuasa tumbuhan ini secara beransur-ansur dalam tempoh sepuluh atau lebih tahun yang lalu - sejak anjing saya telah diberi minuman Aloe untuk membantu anggota badan artritis beliau. Apabila minuman itu (sama saya terkejut) telah membantu beliau - agak ketara - selepas meletakkan peningkatan turun ke kebetulan, saya memulakan penyelidikan saya.

Sejak itu saya telah menyaksikan keberkesanannya dalam sabun, di mana ia melembapkan serta membersihkan, dalam Gelee mandi yang meninggalkan kulit saya rasa seperti sutera dan dalam toothgel yang mana saya telah mendapati lebih banyak kegunaan daripada saya bercadang untuk menyebut!

Saya hanya akan mengatakan bahawa yang saya gunakan (dicampur dengan propolis lebah) menyuburkan, menguatkan dan melindungi gigi dan gusi di samping melawan plak dan pemutihan tanpa agen pelunturan saya - dan jika saya menelan ia apabila saya rasa sakit tekak datang di kesakitan tidak pernah seolah-olah membangunkan seperti yang berlaku sebelum saya mendapati ini 'ubat'!

Sudah tentu saya tidak merujuk kepada semua toothgels Aloe - hanya untuk apa-apa yang di dalam bilik mandi saya.

Saya juga menggunakan deodoran Aloe yang percuma zirkonium dan aluminium garam biasa ditemui dalam deodoran dan anti-perspirants. Jadi saya tahu bahawa saya melindungi diri daripada risiko Alzheimer dan kanser payudara sering dikaitkan dengan bahan-bahan.

Apa lagi? Banyak! Bagaimana dengan Aloe Balsem Bibir itu berguna juga sebagai kayu pertolongan cemas? Hanya saiz yang betul untuk menjalankan di dalam poket atau beg tangan anda, dan juga pelembab dan penghawa bibir ia hebat untuk terbakar, gigitan dan sengatan dan untuk menenangkan kulit jengkel.

Kemudian ada pilihan untuk mencuci rambut anda dengan syampu Aloe-Jojoba itu sesuai untuk semua jenis rambut, Aloe sebagai adaptogen. Ia juga menyimpan kulit kepala sihat dan membantu kerengsaan kawalan - seperti juga yang Aloe-Jojoba Udara Bilas. Ini membawa melalui Gel Styling Aloe ditambah semburan yang mengisi semula kelembapan yang hilang dan melindungi rambut anda manakala gaya dan / atau pelurus.

Sangat penting untuk menyemak dengan mana-mana produk yang anda beli bahawa kandungan Aloe Vera adalah tinggi dan bahawa Aloe telah stabil (satu proses yang memastikan bahawa ia adalah pada dasarnya sama dengan gel daun dalaman apabila ia meninggalkan kilang).

Aloe 'hak' membuat pelembap yang hebat untuk muka, tangan dan badan dan - terutama apabila dicampur dengan propolis lebah, chamomile dan komprei - berguna untuk orang terdedah kepada ekzema dan psoriasis.

Well, saya telah pasti dibekalkan anda dengan beberapa yang luar biasa Aloe Vera menggunakan, tidak saya? Dan saya tidak cukup selesai lagi, dengan tidak disebut relief bahagia saya dapat daripada tekanan setiap hari dan tekanan dengan Aloe losyen haba.

Dan salah satu produk kegemaran saya adalah seorang Gelly Aloe Vera yang pada asasnya sama dengan daun dalaman Aloe Vera dan yang melincirkan tisu sensitif dengan selamat. Gelly ini diserap dengan cepat, menenangkan kulit jengkel dan membantu mengurangkan pembentukan parut. Saya tidak akan tanpa tiub dalam kabinet bantuan pertama saya!

Saya boleh terus lebih kurang selama-lamanya, tetapi sekali gus dapat mengawal diri saya dan hanya mengatakan bahawa saya suka lembut saya Aloe Scrub, SPF saya 30 Aloe pelindung matahari, Body Aloe saya Toner dan Aloe Body Conditioning Crème.

Adakah semua perkara di atas menunjukkan bahawa saya seorang Aloe Addict? Jika tidak, saya tidak akan meminta maaf. Menggunakan produk-produk Aloe Vera masuk akal yang sempurna kepada saya! Adakah beberapa yang luar biasa Aloe Vera menggunakan untuk diri sendiri dan melihat apa yang saya maksudkan.

Copyright Pamela Glynn

Tidak ada komentar:

Posting Komentar