Minggu, 08 November 2015

Mengapa Adakah Berurusan Dengan Tekanan Jadi Penting?

Mengapa Adakah Berurusan Dengan Tekanan Jadi Penting?

Adakah anda rindu untuk satu kejayaan dalam beberapa aspek dalam hidup anda? Adakah anda merasa tekanan daripada dunia moden dan tahu bahawa anda tidak cekap dan juga anda boleh? Adakah cuba untuk memikirkan bagaimana untuk menghilangkan tekanan hidup anda menekan anda kerana anda tidak tahu bagaimana untuk mengubah keadaan anda, dan supaya lebih mudah untuk mengabaikan mereka dan terus pergi?

Sebelum bercakap tentang penyelesaian, mari kita menentukan tekanan, kerana ia adalah salah satu istilah yang boleh kedua-duanya begitu umum dan begitu meluas bahawa orang tidak cukup tahu bagaimana untuk tune ke dalamnya. Terdapat kedua-dua tekanan peribadi dan kolektif, atau tekanan planet, dan kami dipengaruhi oleh kedua-dua mereka. Tekanan adalah apa yang menyebabkan sistem saraf autonomi, terutamanya melawan atau penerbangan mekanisme sistem saraf simpatik kepada api. Pernahkah anda mendapati diri anda tidak dapat berehat? Adakah anda mempunyai masalah tidur? Adakah anda mendapati sukar untuk menenangkan fikiran anda walaupun untuk seketika atau untuk menghentikan resah? Jika ya, kaki anda mungkin telah mempunyai tekanan gas pedal ditolak ke lantai sekian lama bahawa anda tidak tahu bagaimana untuk membiarkan ia, dan ini adalah apa yang kelihatan normal. Anda mungkin telah datang untuk menikmati adrenalin kencang dalam dan keluar melalui berhenti dan pergi lalu lintas, dan memuji diri anda kemahiran yang kamu usahakan berbuat demikian, tetapi meneka apa-pada satu ketika kereta anda akan kehabisan gas dan jika anda sedang bergerak pada kelajuan tinggi kesan-kesan boleh hodoh.

Walaupun makanan kita telah menjadi satu tekanan pada badan. Sensitiviti gluten, anaphylactic kejutan, kencing manis, obesiti, asma dan lebih sekarang mempunyai orang-orang berebut-rebut untuk mendapatkan jawapan. Ia akan menjadi menarik untuk dilakukan kajian mengenai pertumbuhan pesat dalam bilangan lorong over-the-kaunter ubat di kedai runcit berhubung dengan kenaikan diproses, produk makanan kimia selama ini.

Anda mungkin tidak sedar bahawa sekurang-kurangnya 80% daripada semua penyakit berpunca daripada tekanan. Jadi mengapa tidak berurusan dengan ini lebih keutamaan?

Walaupun badan kita berwayar dengan kecerdasan yang luar biasa untuk menjaga kita seimbang di tengah-tengah jenis lain mental, emosi, kewangan, alam sekitar dan setiap tekanan, pepatah lama bahawa "auns pencegahan bernilai satu paun untuk sembuh" layak diberi perhatian. Walau bagaimanapun, dalam, dunia yang penuh tekanan kami pantas kita seolah-olah telah mengamalkan "jika ia tidak rosak, jangan memperbaikinya" pendekatan apabila ia datang kepada kesihatan; atau cara untuk memperbaikinya adalah untuk pop pil.

Saya rasa kebanyakan orang akan bersetuju bahawa ia adalah bijak untuk melakukan penyelenggaraan pencegahan ke atas kereta mereka, mengetahui bahawa mereka akan melakukan yang lebih baik dan tahan lebih lama, namun ia tidak sehingga badan kita memecahkan bahawa kita datang kepada terma dengan hakikat bahawa ia adalah lebih sukar dan lebih mahal untuk membaiki badan daripada sebuah kereta.

Realiti bagaimana isu-isu kesihatan yang serius buruk boleh menjadi baru-baru ini datang depan dan pusat apabila kenalan peribadi, yang tidak mampu insurans, mempunyai satu isu yang memerlukan pembedahan. Ia bukan satu pembedahan sukar dan masih perbelanjaan perubatan dianggarkan berakhir menjadi sekitar $ 500,000! Walaupun orang mempunyai insurans, mereka mungkin membayar premium yang tinggi untuk insurans untuk melindungi yang jenis perbelanjaan, atau mereka masih mempunyai potongan yang besar dan bersama membayar untuk datang dengan di atas premium mereka.

Jadi, apabila seseorang memberitahu saya bahawa mereka tidak mempunyai wang untuk membeli makanan organik, atau untuk melabur dalam perkhidmatan penjagaan kesihatan, termasuk urut, yoga, menari, kerja tenaga atau pendekatan mengimbangi lain yang ketara meningkatkan peluang mereka untuk mengekalkan kesihatan yang baik, maka saya cadangkan mereka yang minimum untuk diri mereka sendiri seperti tidak perlu bimbang dan mempunyai pandangan yang positif dan banyak kasih sayang dan kegembiraan dalam kehidupan mereka. Anda hanya tidak boleh mengalahkan mereka ketika datang untuk manfaat kesihatan.

Oleh kerana tekanan yang menceroboh pada banyak bidang, bagaimana anda mula untuk menanganinya? Berikut adalah perkara asas:
1) bernafas, tidak benar-benar, sedar, pernafasan dalam boleh melakukan banyak untuk melegakan tekanan
2) beberapa jenis berpusat atau amalan meditasi, walaupun 10 minit, boleh melakukan keajaiban dan juga
3) senaman, dan jika anda boleh menyambung bahawa dengan masuk ke alam semula jadi, lebih baik
4) yang mempunyai hubungan yang bermakna dengan orang lain, dan jika anda hilang yang daripada mendapatkan beberapa jenis memupuk bodywork untuk sambungan manusia adalah penting.

Sebagai tekanan ke atas orang (dan haiwan dan planet) semakin meningkat, begitu juga beberapa wawasan yang menarik ke dalam berurusan dengan lebih halus, aspek bertenaga kami. Kini kita tahu bahawa kita adalah lebih banyak tenaga daripada apa yang sebelum ini kita dilihat sebagai perkara hanya fizikal. Tenaga boleh berubah dengan pesat dan sebagainya boleh kita apabila kita sehingga kelajuan dengan siapa kita dan bagaimana kita benar-benar berfungsi. Dalam kerja saya dengan teknologi tenaga kuantum Aku datang untuk menghargai kemudahan beralih bidang tekanan yang menjaga badan daripada melakukan apa yang ia direka untuk do-hidup!

Dengan cara ini, apa-apa jenis kerja tenaga yang ditawarkan oleh pengamal yang mahir dengan apa yang mereka lakukan akan membantu untuk membersihkan atau "meluruskan" tenaga hancur atau tidak sesuai dalam bidang elektromagnetik anda. Anjakan pengalaman pelanggan saya mungkin agak halus, seperti pengertian umum kesejahteraan, kepintaran yang lebih besar, keamanan, peningkatan kejelasan atau tenaga. Sebaliknya ada yang mempunyai keputusan yang lebih dramatik. Tidak menolak nilai perubahan ketara, kerana ini sebenarnya boleh menjadi cara yang lebih mudah bagi badan untuk mengimbangi semula dan akan mewujudkan asas yang kukuh untuk penyembuhan yang lebih dalam. Ingat, ia sentiasa penyembuhan badan anda sendiri, dan mencerahkan jumlah kesan atau tekanan pada badan membantu ia berbuat demikian.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar