Minggu, 08 November 2015

Relaxing Music For Urut atau Penyembuhan Sesyen

Relaxing Music For Urut atau Penyembuhan Sesyen

Terdapat satu jumlah yang besar daripada muzik yang boleh didapati hari ini yang dikelaskan di bawah istilah yang sangat luas 'muzik zaman baru. Banyak muzik ini adalah muzik latar belakang hanya itu membuat bunyi yang menyenangkan. Ia sering tidak lebih bahawa kertas dinding muzik kerana saya memanggilnya. Ia biasanya terdiri daripada irama berulang-ulang lebih droning nota bass, semua dilakukan dengan pensintesis yang dalam banyak kes adalah jelas tahun daripada tarikh.

Terdapat satu lagi jenis 'muzik zaman baru' yang telah disalurkan secara khusus dengan tujuan untuk menggunakannya untuk penyembuhan. Pada mulanya ia mungkin kelihatan sama seperti semua yang lain tetapi apabila mendengar itu anda akan menyedari bahawa ia mempunyai kualiti yang cemerlang. Anda akan dapat mendengar dan hilang dalam melodi sebagai mereka menenun masuk dan keluar dari iringan harmonik.

Dalam muzik disalurkan, komposer akan membuka, atau masuk ke dalam keadaan meditasi dan akan memainkan muzik yang nampaknya datang dari alam yang lebih tinggi. Sedikit seperti menulis automatik apabila dalam berkhayal. Komposer akan sering mendengar muzik yang mereka telah terdiri dan ia akan berbunyi benar-benar asing kepada mereka dan mereka akan tertanya-tanya dari mana datangnya.

Apabila menggunakan terapi alternatif untuk penyembuhan seperti Reiki, Shiatsu dan beberapa lain-lain bentuk urutan idea ini adalah untuk memberi tenaga badan di tempat-tempat yang sesuai supaya badan boleh meneruskan tugas penyembuhan sendiri. Dalam pelbagai terapi ia sering dianggap bahawa setiap bahagian badan dan setiap penyakit respons kepada getaran tertentu. Getaran penyembuhan benar begitu sangat tinggi yang boleh kita sering tidak melihat mereka. Sesetengah ahli terapi menggunakan kristal kuarza untuk menguatkan getaran, yang lain menggunakan terapi warna yang menggunakan getaran visual warna diri mereka sendiri.

Muzik yang dibuat untuk penyembuhan juga mengandungi getaran yang sub-harmonik frekuensi super tinggi getaran penyembuhan. Muzik yang telah disalurkan dan digubah untuk penyembuhan sering memanggil reaksi sukarela dalam badan yang walaupun sangat halus akan cenderung membantu tubuh dalam perjalanan ke penyembuhan sendiri. Muzik ini apabila digunakan bersama dengan terapi lain seperti Reiki boleh menjadi sangat berkuasa.

Jadi muzik untuk penyembuhan adalah sebenarnya hanya satu muzik yang berkualiti tinggi yang sekurang-kurangnya akan menambah sedikit yang berkualiti tambahan muzik kertas dinding dan akan berbunyi bagus ... kemungkinan bahawa ia juga akan membantu dengan kelonggaran dan proses penyembuhan bagi semua pihak .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar