Minggu, 08 November 2015

Mengapa Lavender Minyak Essential Adakah Jadi Baik Untuk Anda

Mengapa Lavender Minyak Essential Adakah Jadi Baik Untuk Anda

Anda mungkin tahu lavender yang bau yang popular dalam minyak wangi, sabun, dan produk untuk rumah. Walau bagaimanapun, anda mungkin tidak sedar bahawa lavender penting minyak mempunyai banyak manfaat kesihatan yang berbeza, termasuk keupayaan untuk membantu meringankan kesakitan, meningkatkan peredaran darah, dan membantu menangani masalah dengan pernafasan. Ia mempunyai segar, aroma bersih.

Sebelum kita masuk ke dalam semua faedah lavender, di sini adalah beberapa bit tid menarik tentang lavender:

- Lavender adalah unik kerana ia berjalan lancar dengan banyak aroma minyak pati lain seperti sage, buah pala, dan Cedarwood.

- Minyak Biasanya lavender diekstrak dari bunga tumbuhan lavender melalui proses penyulingan. Bunganya mengandungi bahagian yang paling aromatik daripada rancangan itu.

- Bunga Lavender adalah warna yang bertenaga ungu yang visual yang menakjubkan apabila berkembang penuh.

Sekarang kita tahu hanya sedikit lebih lanjut mengenai lavender, mari kita menyelam ke dalam manfaat kesihatan yang menarik:

- Menenangkan: Lavender adalah aroma yang sangat baik untuk saraf lelah. Ia sering digunakan untuk membantu menangani isu-isu dengan emosi, kemurungan, kebimbangan, dan tekanan.

- Merehatkan: Adakah anda tahu bahawa, kerana ia membantu dengan saraf, minyak pati ini sering digunakan bagi orang-orang yang mempunyai masalah tidur?

- Sakit-sakit badan: Bapa kepada aromaterapi, seorang saintis Perancis, pertama kali ditemui sifat-sifat penyembuhan lavender apabila dia dibakar tangannya di makmal dan dalam tergesa-gesa untuk menangani kecederaan, meletakkan ia ke dalam perkara pertama yang dia boleh mencari - balang minyak pati lavender. Peliknya, beliau mendapati bahawa minyak membantu mengurangkan kesakitan dan menggalakkan penyembuhan tanpa menakut-nakutkan. Sejak penemuan itu, orang telah menggunakan minyak ini untuk membantu sakit alamat dan sakit.

- Aliran cecair: Ia membantu untuk meningkatkan dan menggalakkan pengeluaran air kencing, jadi ia sering membantu dengan isu-isu pundi kencing atau kekejangan.

- Rambut: Terdapat banyak sebab-sebab yang baik mengapa anda akan mencari lavender dalam banyak mandi dan isi rumah produk. Ia benar-benar boleh membantu dengan bug seperti kutu yang cenderung ke sarang dan berkembang dalam rambut.

- Kulit: Beyond membantu dengan penyembuhan daripada terbakar dan luka seperti yang digariskan di atas, lavender boleh membantu dengan kedutan dan jerawat - dan juga gangguan lain pada kulit. Jika anda mempunyai apa-apa jenis keadaan kulit, ia adalah berbaloi untuk mencuba lavender sebelum anda perlu mengambil jalan keluar yang lain, berpotensi lebih kimia produk berbahaya.

Ambil perhatian bahawa maklumat di atas bukan bertujuan untuk merupakan nasihat perubatan. Pastikan anda menyemak dengan doktor anda untuk mengetahui sama minyak lavender adalah sesuai untuk anda, terutamanya jika anda hamil. Walau bagaimanapun, bagi kebanyakan orang, lavender adalah sangat baik, semua cara semula jadi untuk menangani isu-isu kesihatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar