Minggu, 08 November 2015

Top 6 Pemulihan Semulajadi Dalam Pengawetan Gut bocor

Top 6 Pemulihan Semulajadi Dalam Pengawetan Gut bocor

Sejak sindrom usus bocor disebabkan oleh bocor toksin ke dalam aliran darah, ia tidak masuk akal banyak untuk merawatnya dengan ubat-ubatan. Doktor sering menetapkan ubat untuk tanda-tanda penyakit itu, tetapi anda boleh merawat badan anda dengan cara yang ramah dengan menggunakan ubat-ubat herba sebaliknya.

Slippery Elm

Terdapat beberapa cara yang licin elm boleh digunakan untuk merawat sindrom usus bocor:

1. lendir dalam elm yang licin menjadi gel yang kot permukaan dalaman apabila dicampur dengan air. Ini lendir gel kehendak kot usus, di mana keradangan dan kerengsaan yang menyebabkan sindrom usus bocor berasal dari. Anda boleh melegakan keadaan ketika elm yang licin diambil sebagai makanan tambahan oral.

2. Antioksidan dalam elm yang licin melawan radikal bebas dalam tubuh dan membantu jangkitan sistem mengelakkan imun. Ini memberikan sistem imun beberapa kekuatan tambahan supaya ia tidak memberi dengan mudah.

Herba ini biasanya digunakan di luar badan untuk melegakan luka bakar dan luka, tetapi anda boleh mencari over-the-kaunter makanan tambahan yang diambil secara lisan juga.

Peppermint

Peppermint boleh membantu merawat sindrom usus bocor dalam beberapa cara yang berbeza:

1. Peppermint mempunyai kesan menenangkan pada perut yang memberikan kelegaan kepada banyak gejala-gejala sindrom usus bocor.

2. Tanaman ini merangsang aliran hempedu, yang penting kepada sistem yang sihat.

3. Peppermint akan menyerang dan membunuh bakteria, yang merupakan sebahagian besar bahan toksik bocor keluar dari usus. Ini adalah bantuan yang besar kepada sistem imun, yang sebaliknya akan menjadi dengan sendiri untuk menyerang bakteria termasuk segala toksin lain.

Peppermint biasanya diambil sebagai teh. Ini adalah cara yang lazat untuk menenangkan perut sambil berehat dari hari yang sukar.

Chamomile

Anda boleh merawat beberapa gejala sindrom usus bocor dengan chamomile:

1. Chamomile akan mengempiskan gas yang berlebihan.

2. Chamomile akan membantu dengan kesakitan dan kekejangan dari kesusahan perut.

3. Chamomile biasanya digunakan sebagai teh, jadi ia membantu mengatasi tekanan. Berurusan dengan baik dengan tekanan yang berlaku kepada menjadi tanda-tanda sindrom usus bocor, jadi ini adalah manfaat yang besar.

Teh Chamomile adalah bentuk biasa chamomile untuk dimakan.

Marshmallow Root

Terdapat hanya satu faedah menggunakan herba ini untuk merawat sindrom usus bocor:

1. Marshmallow akar mempunyai kesan menenangkan pada saluran penghadaman. Selaput mukosa dalam saluran penghadaman boleh menjadi sangat jengkel dengan sindrom usus bocor, sehingga dapat menenangkan yang akan membawa kelegaan yang besar.

Anda akan perlu untuk mencari agak sukar untuk mencari herba ini, tetapi banyak kedai-kedai makanan kesihatan akan diangkut. Anda tentu boleh membeli secara online juga. Keradangan saluran pencernaan telah dirawat dengan herba ini untuk generasi.

Echinacea

Anda mungkin telah mendengar herba ini untuk banyak keadaan perubatan yang lain, tetapi apa yang ia boleh lakukan untuk sindrom usus bocor?

1. Sistem imun mendapat angkat besar dengan herba ini.

2. Keradangan dikurangkan di seluruh badan dengan Echinacea.

3. Echinacea termasuk antioksidan yang boleh menghapuskan radikal bebas daripada badan.

Anda boleh mencari makanan tambahan Echinacea di seluruh Internet dan di kedai-kedai tempatan.

Goldenseal

Ini adalah salah satu herba utama yang digunakan dalam makanan tambahan hari ini. Ia boleh memberi manfaat bocor anda, mencederakan usus dalam satu cara besar:

1. Goldenseal membantu mudah apa-apa jenis ketidakselesaan dalam saluran penghadaman.

Herba ini amat popular hari ini. Malah, ia adalah begitu popular ia tidak lama lagi boleh menyertai banyak haiwan dalam senarai itu pupus.

Herba vs Ubat Preskripsi

Ingat, ia tidak masuk akal untuk mengepam ubat preskripsi ke dalam badan anda untuk keadaan yang disebabkan oleh kebocoran bahan toksik. Kebanyakan doktor akan menetapkan antibiotik yang berkesan membunuh bakteria, tetapi ia adalah penting untuk ambil perhatian bahawa ubat-ubatan ini akan membunuh bakteria baik bersama-sama dengan yang buruk. Walaupun rawatan herba semulajadi melegakan gejala-gejala anda dan membantu menghapuskan sindrom usus bocor, antibiotik sebenarnya boleh membuat gejala-gejala anda lebih teruk dan memanjangkan penderitaan anda dengan masalah itu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar