Minggu, 08 November 2015

Perluasan Chiropractic Care

Perluasan Chiropractic Care

Mudah-mudahan penjagaan kiropraktik sinonim ke belakang dan masalah tulang belakang tetapi jika anda menggali lebih dalam, anda akan tahu bahawa ia merangkumi lebih daripada itu. Ia adalah lebih luas bahawa ia sebenarnya menangani isu-isu lain perubatan dan kesihatan. Hakikat bahawa ahli tulang mempunyai latihan yang ketat untuk mengasah mereka kemahiran dan pemahaman tentang bagaimana untuk menguruskan pelbagai penyakit perlu menenangkan apa kebimbangan yang anda ada. Chiropractic juga mempunyai kepakaran yang berbeza membuat chiropractor untuk mempunyai lebih banyak pengetahuan untuk merawat pesakit tertentu seperti kanak-kanak dan wanita hamil.

Sakit belakang. Ini kedudukan sebagai sebab yang paling umum mengapa pesakit mendapatkan bantuan daripada chiropractor a. Kiropraktor merawat kira-kira 65-70% daripada pesakit dengan masalah sakit belakang.

Leher dan sakit kepala. Kedua pangkat, leher dan sakit kepala biasanya serentak di mana pelarasan dilakukan ke atas tulang belakang serviks.

Migrain. Manipulasi tulang belakang dilakukan untuk penyakit ini. Tidak seperti doktor lain, tiada ubat yang diberikan untuk penghidap migrain. Dibawa oleh subluxations di leher dan tulang belakang, manipulasi manual dilakukan untuk membantu pesakit mencapai keseimbangan di leher dan tulang belakangnya.

Tekanan darah. Manipulasi ringan diberikan kepada pesakit yang mengalami tekanan darah tinggi. Tekanan sedikit membuat tekanan darah untuk berehat dan hasilnya adalah lebih jelas kepada orang-orang yang lebih tua.

Sakit perut. Ini memerlukan manipulasi belakang untuk menuntut semula tugas-tugas pencernaan normal seseorang.

Kolik di kalangan bayi. Adakah ia tidak sayang untuk mendengar bayi menangis sepanjang malam dan semua kerana sakit perut? Bayi yang menerima rawatan kiropraktik mempunyai tidur yang lebih baik, kerana sakit perut mereka telah dihapuskan.

Kanak-kanak Bed pembasahan. Kebanyakan kanak-kanak telah sembuh masalah kencing malam mereka. Ada yang dihapuskan isu ini selepas dua rawatan manakala yang lain bertambah baik selepas sebulan. Walau bagaimanapun, adalah cukup untuk mengatakan bahawa anak-anak berasa lega masalah ini, yang merupakan salah satu benar-benar memalukan.

Asma. Satu keputusan had fizikal atau percanggahan saraf, asma juga boleh dilegakan dengan rawatan kiropraktik. Lebih-sensitiviti badan lega dengan melaraskan tulang belakang.

Kita tidak boleh menafikan hakikat bahawa penjagaan kiropraktik adalah bantuan yang besar. Ia tidak bersaing, bagaimanapun, untuk lain-lain cabang perubatan. Chiropractor A masih akan merujuk pesakit jika penyakit itu didapati berada di luar tahap kepakarannya.

Jumlah pesakit yang mendapatkan rawatan kiropraktik telah meningkat dengan ketara bagi tahun-tahun yang lalu. Ini adalah satu petanda yang baik, kerana ia hanya menunjukkan bahawa rakyat telah matang dan telah menerima cabang perubatan alternatif, yang berpatutan dan tidak menyakitkan tetapi meyakinkan seorang pesakit yang diubati.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar