Minggu, 08 November 2015

Bagaimana Tahu Jika Anda Perlu Chiropractor yang

Bagaimana Tahu Jika Anda Perlu Chiropractor yang

Sakit badan lain juga disebabkan oleh salah jajaran tulang belakang. Ini adalah kesakitan di bahu dan lengan, migrain, sakit kepala ketegangan, sakit pada kaki, kaki, pinggul dan lutut, sakit perut dan dada, sakit haid, dan lain-lain Anda mungkin tertanya-tanya hubungan kesakitan ini untuk tulang belakang kami. Well, ia adalah kerana tulang belakang kita langsung dan tidak langsung mengganggu saraf dalam badan kita.

Tawaran Chiropractic dengan isu ini. A tulang belakang tidak sejajar mempunyai ciri-ciri subluxations atau halangan yang menyebabkan kerengsaan pada saraf di dalam badan kita dan dengan itu menjejaskan fungsinya. Ini halangan mengurangkan fungsi badan untuk berfungsi dengan baik. Ia adalah kerja-kerja chiropractor untuk membetulkan halangan ini bagi mengembalikan fungsi tubuh dalam keadaan hak mereka untuk bekerja dengan sewajarnya.

Pernahkah anda terfikir mengapa Stoops tua? Apakah punca melengkung ini tulang belakang? Adakah ia mengikuti bahawa apabila seseorang mendapat lama, keluk kehendak tulang belakang juga? Adakah terdapat perkara seperti tulang belakang yang sihat? Bagaimana seseorang boleh mencapainya? Adakah anda melihat diri anda dalam keadaan itu di mana anda akan perlu dibengkokkan, juga untuk anda hanya tidak lagi boleh berdiri lurus?

Terdapat pelbagai cara untuk menentukan jika anda atau mana-mana ahli keluarga anda memerlukan bantuan dari chiropractor a.

Pergerakan tidak seimbang. Mulakan dengan menjadikan kepala anda perlahan-lahan ke kanan kemudian ke kiri. Ia akan menjadi lebih baik untuk mempunyai orang lain menonton anda ketika melakukan aktiviti ini. Perhatikan. Adakah sifat berubah-ubah dalam melakukan selekoh? Adakah anda mengalami ketegaran? Sebagai alternatif, anda rasa apa-apa sekatan semasa memusing kepala anda dari sisi ke sisi? Anda juga boleh melakukan ini di belakang yang lebih rendah dan sederhana anda.

Semak postur anda. Kami sentiasa melakukan ini. Ingat apabila anda diberitahu untuk meletakkan buku di atas kepala anda dan berjalan memegang kepala anda tinggi. Cara terbaik untuk melakukan ini adalah untuk mempunyai cermin penuh panjang. Adakah kepala anda bersudut kepada satu pihak? Semak bahu anda. Adakah mereka menyamakan kedudukan atau kanan adalah lebih tinggi daripada kiri? Bergerak ke pinggul anda. Adakah mereka juga atau tidak rata? Bahu dan pinggul kedua-dua mestilah sama. Jika seseorang itu lebih tinggi daripada yang lain, maka ia adalah satu petunjuk yang pasti bahawa anda telah salah jajaran tulang belakang; oleh itu, ia memerlukan kepakaran chiropractor ini. Kepala, sudah tentu, mesti di tengah-tengah dan tidak bersudut.

Otot tertekan. Jika anda merasakan sedikit sesak di leher dan otot bahu, ia bermakna bahawa anda mempunyai tekanan vertebra untuk beberapa waktu. Ini otot tegang perlu longgar sehingga.

Mempunyai cek pada kasut anda. Jika anda dapati bahagian tumit dipakai keluar hanya di satu pihak, ia jelas mengatakan bahawa anda mempunyai ketidakseimbangan. Anda tidak berjalan dengan betul, yang boleh disebabkan oleh belakang, lutut, pergelangan kaki atau pinggul isu-isu yang rendah.

Di atas adalah cara mudah untuk mengetahui jika anda memerlukan penjagaan chiropractor.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar