Minggu, 08 November 2015

Kemudahan Tekanan Of Travel Dengan Pemulihan Bach Bunga

Kemudahan Tekanan Of Travel Dengan Pemulihan Bach Bunga

Mereka mengatakan bahawa perjalanan meluaskan minda. Ia juga mengosongkan dompet anda dan jarang mudah! Anak remaja saya dimatikan ke Honduras pada ekspedisi saintifik dalam beberapa hari. Perancangan yang telah masuk ke dalam perjalanan ini telah menjadi seperti satu operasi ketenteraan. Senarai sampah meja saya - peralatan penting, kit perubatan, gear menyelam, pakaian hutan, mata wang, dokumen perjalanan, butiran penerbangan dan banyak lagi. Terdapat kali apabila fikiran saya telah di gelung dengan senarai ini. Saya telah bangun di tengah malam memikirkan perkara-perkara yang kita mungkin telah dijawab dan telah terganggu pada siang hari dengan perjalanan ini di fikiran saya.

Nasib baik, saya tahu bahawa terdapat satu penyelesaian untuk pemikiran membimbangkan. White Chestnut, salah satu daripada 38 ubat yang membentuk sistem Dr Edward Bach penyembuhan, direka untuk berurusan dengan tepat jenis ini bimbang. Saya mengambil 2 titis dalam segelas air yang saya menghirup sepanjang hari dan dalam beberapa hari fikiran saya adalah jelas. Sekali lagi, saya dapat mengawal pemikiran saya, bukan ia berjalan sendiri seperti hamster pada roda!

Mereka juga menawarkan Pemulihan Bach Bunga yang membantu dengan perjalanan. Berikut adalah beberapa:

Mimulus:

Mimulus adalah penawar bagi apa-apa ketakutan atau kebimbangan yang anda boleh meletakkan nama kepada. Berikut adalah beberapa contoh:

Takut berada di tempat yang asing atau tidak dapat bertutur dalam bahasa itu.
Takut makanan 'asing'.
Takut hilang penerbangan atau sambungan.
Takut memandu di sebelah 'salah' jalan.
Takut sesat.
Takut pengganas.
Mimulus akan memberikan anda rasa mudah dan semua yang baik-baik saja.

Takut terbang boleh dibantu oleh Mimulus, bagaimanapun, ia adalah satu keadaan yang rumit untuk merawat sendiri. Saya syorkan anda mendapatkan bantuan daripada pengamal yang berpengalaman yang akan membuat campuran peribadi yang dibuat khusus untuk keperluan anda. Pemulihan bernilai mengingati adalah: Rock Rose untuk panik dan keganasan; Cherry Plum untuk rasa histeria dan berusaha keras untuk mengawal perkara-perkara dan Willow untuk mendapatkan perkara-besarkan.

Crab Apple:

Ubat ini membantu dengan kebimbangan keterlaluan mengenai kuman, makanan yang tercemar dan menggunakan tandas awam. Crab Apple membolehkan anda untuk menjadi santai tentang persekitaran anda, walaupun mereka seolah-olah tidak sempurna. Ia juga membantu untuk mengambil untuk memberi kelegaan daripada sembelit perjalanan.

Honeysuckle:

Honeysuckle berhenti yang rindu dan rindu untuk kembali rumah apabila anda hanya setengah jalan melalui percutian anda. Ia membolehkan anda untuk membuat sebahagian besar di sini dan kini.

Impatiens:

Jika anda tidak suka berdiri sejajar dan sentiasa jam menonton Impatiens akan memberikan kesabaran. Anda mungkin taksub dengan jadual dan menjadi marah jika anda fikir anda mungkin lewat. Anda juga mungkin mempunyai kemarahan jalan. Cuti anda mungkin dirosakkan oleh pemikiran berterusan anda tentang 'apa yang akan datang?'

Clematis:

Rawatan ini adalah indah untuk menjaga fikiran anda tertumpu kepada di sini dan kini. Jika anda mempunyai perjalanan jalan lama untuk melakukan, Clematis akan memberikan tumpuan yang anda perlukan untuk memandu dengan selamat. Ia direka untuk orang-orang yang 'hari termenung' dan sering hanyut ke dalam fikiran mereka atau yang pelupa dan 'tidak dengannya. Ini juga merupakan ubat untuk membawa impian anda menjadi hasil. Jika anda telah merancang perjalanan yang istimewa untuk tahun dan telah mengumpul gambar, membuat senarai dan jadual perjalanan tetapi tidak sebenarnya telah menempah tiket, kemudian Clematis akan membantu anda untuk membuat bahawa perjalanan kenyataan.

Larch:

Jika anda lebih suka mengembara tetapi berfikir 'Saya tidak boleh' atau jika anda membuat alasan daripada mencuba perjalanan dan membuat keadaan kucar-kacir perkara. Ia memberikan anda keyakinan dalam kebolehan anda sendiri dan usaha untuk 'pergi untuk itu'!

Scleranthus:

Scleranthus membantu dengan mabuk laut dan gayat. Ia juga membantu jika anda ragu-ragu dan swing antara dua pilihan - perkhemahan atau hotel, kawasan luar bandar atau pantai, kereta api atau kapal terbang dan sebagainya.

Red Chestnut:

Ubat ini membantu jika anda bimbang tentang ahli keluarga anda perjalanan dan berfikir bahawa perkara-perkara buruk yang akan berlaku kepada mereka. Ia akan membantu anda untuk memancarkan galakan positif kepada mereka yang anda suka dan bukan ketakutan.

Centaury:

Centaury membantu anda menjadi seorang yang tegas dan berdiri untuk diri sendiri. Jika anda sedang ditawarkan bilik hotel yang lain dengan yang anda ditempah atau jika makan tidak mencapai awal, maka ubat ini akan membantu anda untuk secara senyap-senyap tetapi tegas menegaskan diri sendiri.

Elm:

Merancang percutian boleh menjadi sukar dan mudah untuk menjadi buntu oleh banyak perkara yang perlu dilakukan. Walaupun kuat, orang yang mampu tiba-tiba boleh menjadi terharu dengan semua persiapan, hilang keyakinan dan merasakan bahawa ianya terlalu banyak. Elm menghilangkan perasaan membanjiri dan mengembalikan keyakinan. Ia juga membantu anda untuk mewakilkan supaya anda mampu untuk melakukan apa yang anda boleh dalam masa yang anda ada.

Walnut:

Walnut membantu anda untuk menghadapi perubahan dan menyesuaikan diri dengan keadaan baru dan persekitaran yang baru.

Beech:

Cuti sering membawa keretakan dalam hubungan kekeluargaan. Ia adalah mudah untuk berasa penting dan tidak bertolak ansur apabila cuti memaksa kita untuk bersama-sama 24/7. Jika anda menjadi jengkel oleh tabiat dan kesopanannya ahli keluarga, atau jika mereka seolah-olah melakukan segala yang 'salah', maka Beech akan memberi anda toleransi dan penerimaan anda perlu untuk terus hidup cuti.

Remedy Penyelamat dan Penyelamat Krim:

Ini adalah keperluan perjalanan. Remedy Penyelamat membantu untuk tekanan hari perjalanan dan jika berlaku kesilapan dalam perjalanan. Krim ini adalah cemerlang untuk menenangkan ruam, grazes, gigitan dan sengatan.

Apa yang anda perlu lakukan adalah memilih remedi yang paling sesuai dengan anda atau ahli keluarga anda. Anda selamat boleh mencampurkan sehingga 7 remedi bersama-sama untuk membuat gabungan perjalanan peribadi anda. Saya akan mengesyorkan bahawa anda mula mengambil gabungan anda sekurang-kurangnya sebulan sebelum perjalanan supaya anda betul-betul dalam keseimbangan apabila anda berada dalam perjalanan anda. Selamat jalan!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar