Minggu, 08 November 2015

Kinesiology - 3 Alasan Untuk Bangun Tidur Ini Gergasi Tidur Of A Revolusi Kesihatan Baru

Kinesiology - 3 Alasan Untuk Bangun Tidur Ini Gergasi Tidur Of A Revolusi Kesihatan Baru

Kinesiology adalah pemain yang agak baru dalam bidang alternatif kesihatan tetapi ia terus kekal di sini. Ia kini merupakan modaliti sendiri dan berkembang pesat. Mengapa ia berkembang dengan begitu pantas?

Untuk apa-apa untuk membuat yang baik dalam dunia sebenar ia perlu menunjukkan hasil yang orang cari. Kinesiology (tidak fisioterapi) menyampaikan hasil tersebut. Dibangunkan sebagai integrasi Chiropractic dan penyelidikan Sains Manusia pada tahun 1960-an, kinesiology telah menjadi lebih daripada hanya satu bantuan untuk membantu Kiropraktor. Ia memberi orang harapan baru untuk menyingkirkan gejala menjengkelkan dan menyakitkan dan pada masa yang sama mengenal pasti apabila seseorang itu benar-benar tidak mempunyai sesuatu yang memerlukan perhatian yang serius.

Kenapa anda perlu mengambil kesempatan daripada Kinesiology?

1. Kinesiology didorong oleh tindak balas orang itu. Banyak kaedah memohon atau memberikan sesuatu kepada pelanggan yang menyimpulkan mereka kekurangan dalam beberapa cara. Tidak demikian dengan Kinesiology. Ia menggunakan tindak balas badan anda sendiri untuk mengenal pasti apa yang tidak seimbang dan apa yang anda perlu untuk mengimbangi lagi.

Ini mengurangkan keperluan untuk mengetahui kawasan yang khusus rawatan kerana tubuh anda sendiri yang akan memberitahu Kinesiologist apa dan di mana masalah dan apa yang perlu dilakukan mengenainya.

2. Kinesiology tidak berdasarkan gejala. Gangguan di dalam badan anda telah menjadi jawapan yang lazim kepada peristiwa-peristiwa hidup dan oleh itu mengganggu keupayaan anda untuk menyesuaikan diri dengan situasi baru dengan mudah. Hasilnya ialah satu set tanda-tanda akan berkembang sebagai reaksi kepada tabiat yang bercanggah.

Dan bukannya mendapat terperangkap dalam hujah gejala, kinesiologi melihat bagaimana anda dapat mengatasi tabiat menghadkan dan serta-merta mewujudkan tabiat baru yang lebih sesuai yang selaras dengan keperluan anda. Ini memberikan anda keupayaan untuk tidak perlu lagi tanda-tanda sebagai petunjuk konflik dalaman.

3. Kelajuannya pelaksanaan yang luar biasa. Anda boleh menukar jawapan, walaupun jawapan sepanjang hayat, dalam masa beberapa minit. Tindak balas tekanan yang telah menjadi sebahagian daripada 'personaliti' anda boleh berubah dalam minit untuk jam selepas sesi Kinesiology. Jadi masalah yang telah wujud selama beberapa dekad boleh berubah dengan begitu pantas bahawa ramai orang tidak menyedari perubahan yang mereka telah dicukupkan lain notis perbezaan.

Saya faham jika anda berfikir ini adalah terlalu baik untuk menjadi kenyataan tetapi dari lepas 4 atau 5 dekad Kinesiology telah membuktikan berkali-kali bagaimana cekap ia boleh membantu orang mengubah kehidupan mereka menjadi lebih baik. Ia adalah begitu mudah untuk memohon dan belajar bagaimana untuk melakukan ini untuk diri sendiri.

Dengan cara ini, jika anda ingin mengetahui lebih lanjut mengenai bagaimana anda boleh belajar Kinesiology untuk diri sendiri, pergi ke 'Belajar Kinesiology Diutamakan.'

Tidak ada komentar:

Posting Komentar