Minggu, 08 November 2015

The Living Matrix: Suatu Penerokaan Perubatan Tenaga

The Living Matrix: Suatu Penerokaan Perubatan Tenaga

Sebagai pengamal penjagaan kesihatan bertenaga, Saya telah mengikuti filem-filem seperti What the Bleep Adakah Kita Tahu dan Rahsia. Mereka telah direka cara baru untuk bercakap mengenai bidang kuantum membawa kita ke dalam lubang arnab penerokaan dan penemuan.

The Living Matrix mengambil langkah evolusi seterusnya untuk memahami tenaga penting kepada kesihatan. Dengan sumbangan penting dari Bruce Lipton, Rupert Sheldrake, Lynne McTaggart, Edgar Mitchell, Herman Koning, MD, James Oschman, Ph.D, Heartmath Institute, Marilyn Schlitz Institut Sains Noetic dan Franz Popp untuk menamakan beberapa, filem ini menyampaikan makanan yang kaya untuk berfikir daripada penyelidik berpengalaman. Ia juga menceritakan kajian kes orang yang telah mengalami penyembuhan luar biasa bekerja dengan matriks yang hidup dalam sistem badan-minda.

Dalam penyata penting kepada cara kita berfikir tentang kehidupan dan penyembuhan, ringkasan berikut kandungan ditawarkan "perjalanan yang lebih jauh ke dalam lubang arnab!"

Pertimbangkan rukun berikut dari filem mengenai kesihatan dan penyembuhan.

1. Badan anda disambungkan ke medan bertenaga maklumat yang mengelilingi bidang badan-minda dan termasuk ia

2. bidang Badan anda dipenuhi dengan maklumat yang bertenaga. DNA (perpustakaan maklumat biologi) memberitahu bidang yang menjadi tisu, organ-organ, otot, sel-sel, dan lain-lain

3. Gen adalah potensi yang tidak terhad. Pengaruh persekitaran, emosi dan tekanan boleh membuat 30,000 variasi yang berbeza daripada pelan tindakan itu.

4. Hati cetakan maklumat dari padang bertenaga dan mempunyai tisu saraf. Emosi mempunyai kesan langsung kepada apa yang disampaikan. Hati adalah sistem kawalan badan dan menyampaikan maklumat kepada sel.

5. Kehidupan adalah pola maklumat. Penyakit kekacauan di dalam sistem tenaga maklumat.

6. Penyakit dicampuradukkan, disekat atau maklumat terganggu. Apabila gangguan dihentikan, kimia dan diri fisiologi betul.

7. 1/3 daripada semua penyembuhan berlaku disebabkan oleh kesan plasebo. Kepercayaan kepada proses dan pemikiran yang positif memberi kesan melalui peningkatan proses penyembuhan.

8. Masa depan ubat tenaga memberi kuasa memudahkan keupayaan penyembuhan semula jadi dalam tubuh secara keseluruhannya. Proses ini adalah termasuk pemikiran, kepercayaan, sikap dan memupuk.

9. Maklumat berikut niat dengan fokus dan jajaran frekuensi.

Dalam masa yang apabila isu-isu penjagaan kesihatan semakin kontroversi, filem ini membantu untuk memberi kuasa kepada bahagian yang anda bermain dalam menjaga badan anda sendiri. Ia menawarkan pandangan bermakna kepada apa keutuhan dan kesihatan bermakna dari perubatan pandangan bertenaga. Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai filem ini, sila layari: http://www.thelivingmatrixmovie.com/.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar